Wednesday, June 15, 2011

Wedding my bestie...!~~

Assalamualaikum...~

Ha..harini nak update laju2 wedding my bestie..puan Liyana+incik Atan..ini yang sebelah lelaki la..yang sebelah pompuan kat Aloq Staq aku gi jugak..hehe.. Yang side lelaki kat Kluang..kire dekat la dengan JB kan..leh la gi..tambah2 Puan Liyana sapot..wuuu i likeee...! Love u bebeh..~

Gerak dalam kul 11 pagi la ekot highway plus..aku, cik husna, fad and din..naik keta fad lagi..hehe tenkiu darling..!~ dalam kul 12 lebih sampai la kat homestay family Yana..kirenyer kami ni follow rombongan pengantin pompuan la..i likeee lagi..~

Dalam kul 1 lebey baru berkonvoi ke tempat kejadian@umah Atan..kat Kwsn Perumahan Polis Kluang..bersanding kat dewan..so gi la jumpa pengantin kat umah Atan tempat dia bersiapan..sampai2 je harus la snap gambo dulu..!

Ouh hitam sungguh tanganku hasil merempit sehari-harian..wuwuuu..nanti la gi wat bleaching..hehe.. Okeh penantin opkos la gojes..!

Pahtu turn rakan2 pulak snap2...~


Seronok okeh tangkap gambo dengan penantin..!~

Tangkap dengan sepasang penantin pulak baru syiokkk..~


Wah Atan bergaya pahlawan...hehe.. meh skodeng blog dia..hehe.. Atan ni memang seporting abes la..~

Adik Yana ni dah kawen dulu..Ati nama dia..dah ada anak buah yang comel lote pon..nama Amanda..full name x ingat plak..hehe..~


Ouh mase kat homestay mase tengah tunggu family Yana bersiap, aku dok main2 la dengan Amanda..then Amanda gave auntie Mimi kenangan..she termuak atas baju I kena tudung sekalik..hehe seb bek baby ni comel okeh..so redho je la basoh..takde kesan pon..hehe..tenkiu Amanda..!~hehe..~

Ikot penantin berarak kul 2 petang..paham2 la bagaimana mentari menyinar kan..hehe..gambo berarak banyak kat camera Din la..so tak dapat tayang sini ye..huhu..~

Pelamin sangant la cantik...suke sangat la weh..!~

Gambo pelamin aku tak tangkap penoh sebab pakai camera ifon je takot tak nampak muke penantin shantekkk...!~

Tunggu penantin tepung tawar sumer baru la penantin turun ke meja makan beradap..perghh mase ni memang kami lapar gile kot..laju2 je makan..pas makan laju2 je nak balik..hehe..sebelum balik snap2 gambo lagi last dengan penantin shatekkk...!~



Penantin seporting okeh..sempat mak Yana wish bday aku..katanyer tengok kat FB pagi tu..i likeee makcik Zaidah..hehe..~

Ouh ape yang menarik tentang 12June yang ade kaitan antara aku dengan mereka adalah, its my birthdate, its their first date, its their declare-couple date, my E-day date, their E-day date and their majlis sambut menantu day..! make sure korang jangan lupe birthday aku kalau celebrate anniversary okeh..!~

To my bestie@Yana..i'm very happy for you..semoga kekal bahagia melayari bahtera rumahtangga hingga akhir hayat and akhirat jua hendaknyer yer.. chewaahh..!~

P/S: nanti aku update citer wedding Yana kat Aloq Staq yer..mase tu B ekot..suke suke suke...!!~~

P/S/S: husna tegur typing error aku..hehe..biase la taip laju2 kan..tak check plak tu..hehe..btw aku memang suke panggil pengantin as penantin..purposely type like that..hehe redho ye rakan2...~

No comments:

Post a Comment